¿Qué habanera, qué disco, qué canción?

Cargando...

Antes de empezar

No te olvides de apuntarte a la lista de Habacompo! Ya sabes.. letras, acordes, partituras, vídeos, canciones..



jueves, 11 de noviembre de 2010

LLETRA I VIDEO DE L'HAVANERA: "VESTIDA DE NIT"

Estimados lectores:

VESTIDA DE NIT
Lletra: Glòria Cruz
Música: Càstor Pérez


Pinto les notes d’una havanera
blava com l’aigua d’un mar antic.
Blanca d’escuma, dolça com l’aire,
gris de gavines, daurada d’imatges,
vestida de nit.

Miro el paisatge, cerco paraules,
que omplin els versos sense neguit.
Els pins m’abracen, sento com callen,
el vent s’emporta tot l’horitzó.

Tornada
Si pogués fer-me escata
i amagar-me a la platja
per sentir sons i tardes del passat,
d’aquest món d’enyorança,
amor i calma, perfumat de lluna, foc i rom.

Si pogués enfilar-me a l’onada més alta
i guarnir de palmeres el record,
escampant amb canyella totes les cales
i amb petxines fer-lis un bressol.




Els vells em parlen plens de tendresa,
d’hores viscudes amb emoció.
Joves encara, forts i valents,
prínceps de xarxa, herois de tempesta,
amics del bon temps.

Els ulls inventen noves històries,
vaixells que tornen d’un lloc de sol.
Porten tonades enamorades.
Dones i Pàtria, veles i flors.

Tornada
Si pogués fer-me escata
i amagar-me a la platja
per sentir sons i tardes del passat,
d’aquest món d’enyorança,
amor i calma, perfumat de lluna, foc i rom.

Si pogués enfilar-me a l’onada més alta
i guarnir de palmeres el record,
escampant amb canyella totes les cales
i amb petxines fer-lis un bressol.



Apúntate a la lista de Habacompo y recibe gratis en tu correo las actualizaciones.

Apúntate a mi lista!




Habacompo ha publicado esto hasta el momento:

97 comentarios :

  1. Una de les millors sinó la millor havanera mai escrita. De gran bellesa i dificultat. Pocs són els grups que s'hi atreveixen. Fantàstica.

    ResponderEliminar
  2. Sempre ho he pensat aixímateix. És una bella barreja entre melanconia i desig.

    ResponderEliminar
  3. A quin lloc, podria trobar els acords de guitarra d'aquesta cançó.
    Merçes.

    ResponderEliminar
  4. Hola Anónimo (hi ha molta gent amb aquest nom, és curiós), jo te'ls enviaré, d'acord?
    Salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si em poguessis passar a mi també els acords de Vestida de nit, t´ho agraïria.
      cruzpiera@gmail.com
      Moltes grácies

      Eliminar
  5. Ep. Jo també voldria els acords i, si pot ser, la partitura.

    ResponderEliminar
  6. Respuestas
    1. siusplau mel's pots enviar a mi també?? deus estar fart d'enviar-los però és que eem té fascinada aquesta cançó!!! cristinabrugada@gmail.com

      Eliminar
  7. increible, no puc parar d'escoltar-la!!!

    ResponderEliminar
  8. Ja dic Anónimo, possiblement una de les més belles havaneres mai escrites.
    Salut!

    ResponderEliminar
  9. Hola, jo també voldria els acords o la partitura de vestida de nit si no és molèstia. Moooooltes gràcies.
    (r2marc@hotmail.com).

    ResponderEliminar
  10. Ja te'ls he enviat Anónimo, que en gaudeixis!
    Salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Vicenç, jo també voldria tenir-les --> mlozano02@hotmail.com

      Gràcies.

      Mario.

      Eliminar
  11. Hola!
    a mi també m'agradaria tenir els acords, si algú me'ls pogues passar... he trobat preciosa aquesta havanera.
    merci!
    (griselda_rm7@hotmail.com)

    ResponderEliminar
  12. Ja ho sé, potser arribo massa tard. Algú mooolt amable me´ls podria passar (acords)a mi també?
    Gracies. soothsayer@hotmail.es

    ResponderEliminar
  13. Jo potser també arribo tard, però m'encantaria tenir els acords! Moltes gràcies!

    ResponderEliminar
  14. Roger i Neus envieu-me un mail, perquè no us tinc, i us envio els acords.
    Salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Vicenç,

      Em faries molt feliç si em puguessis enviar també els acords o la tablatura. Moltes gràcies d'avantmà!

      Eliminar
    2. Ostres m'he deixat el correu! davidloba@gmail.com

      Eliminar
  15. Hola! m'encantaria que em fessis arribar els acords d'questa peça sublim (xescpetit@hotmail.com) Gracies n'estaré molt agraït!

    ResponderEliminar
  16. Ja els tens Xesc, que en gaudeixis.
    Salut!

    ResponderEliminar
  17. Hola! posats a fer: a mi també m'agradaria molt tenir els acords d'aquesta cançó tan neravellosa! em farieu molt feliç si me'ls poguéssiu fer arribar!

    Gràcies!

    (anna.farriol@gmail.com)

    ResponderEliminar
  18. Hola Anónimo, ja la tens al teu correu eletrònic.
    Salut!

    ResponderEliminar
  19. Hola! algú em pot enviar els acords o la partitura?
    nuriacura@hotmail.com
    gràcies!

    ResponderEliminar
  20. Hola Nuria, ja els tens al teu correu electr`nic.
    Salut!

    ResponderEliminar
  21. a mi també m'agradaria tenir els acords o la partitura Vicenç :D (mery_fcb@hotmail.com) Moltes gràciessss!

    ResponderEliminar
  22. Hola!
    algú que tingui els acords d'aquesta havanera me'ls podria fer arribar? No els trobo pas enlloc... (El meu mail, que surt també en un altre comentari, és: griselda_rm7@hotmail.com )
    moltes gràcies!

    ResponderEliminar
  23. A mi també m'agradaria molt tenir els acords d'aquesta havanera, algú me'ls podria enviar? gràcies! (mcapellera_7@hotmail.com)

    ResponderEliminar
  24. És una bellíssima cançó
    com tots i totes els que han comentat, jo també agraïré molt que em passeu els acords i la partitura.
    Tot sigui per escampar aquesta melodia harmoniosa i paraules suaus per entre la gent que estimem.
    I als nens, la tocaré i cantaré als nens d'arreu.

    Moltes gràcies

    (hook_laik@hotmail.com)

    ResponderEliminar
  25. home, doncs posats a demanar... també m'agradaria tenir els acords. Algú que els tingui me'sl pot fer arribar? gràcies!! (mariona.roca@gmail.com)

    ResponderEliminar
  26. Moltes felicitats per aquesta pàgina sensacional de ritmes tropicals. Moltes mercés.
    podría ser possible tenir partitura i acords de "Vestida de nit". M'encanta. Si us plau. gràcies de tot cor i endavant

    llumroma@gmail.com

    ResponderEliminar
  27. Respuestas
    1. HOla jo voldria si pot ser la partitura per guitarra acords la vaig sentir per primera vegada a la festa major de terrassa i em vaig enamorar gracies i soc Ester no gaire anonima jeje el meu correo es ideatix@yahoo.es gracies persona maca.

      Eliminar
  28. seria possible tenir els acords jo tbé? és que és una cançó màgica; simple i conmovedora.

    Gràcies
    (mail miasolsona@gmail.com)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ostres, he vingut a parar aquí, i, sisplau, jo també els vull. Moltes moltes gràcies! mgarriga84@gmail.com

      Marc

      Eliminar
  29. Jo també voldria els acords, us deixo el email: apropdelalluna@hotmail.es gràcies

    ResponderEliminar
  30. hola!

    A mi també m'agradaria tenir els acords!

    El meu correu: ignasitermes@gmail.com.

    Gràcies per endavant!

    ResponderEliminar
  31. Hola!
    A mi també m'agradaria tenir els acords!

    (hipnotik-s@hotmail.com)

    Gràcies!

    ResponderEliminar
  32. Hola!!! m'afegeixo a la llista! m'agradaria tenir els acords!!
    laiafrigole@hotmail.com

    Gràcies!

    ResponderEliminar
  33. Hola,

    m'agradaria molt poder tenir els acords.
    juan.trenado(a)gmail.com
    Moltes gràcies

    Juan

    ResponderEliminar
  34. A mi també m'agradaria tindre'n els acords!

    ResponderEliminar
  35. Sóc el darrer... També m' agradaria molt tenir els acords. Si em féssiu el favor:

    yagojo@gmail.com


    Moltes gràcies

    ResponderEliminar
  36. M=envieu els acords o partitura? gracies!
    olga.palahi@gmail.com

    ResponderEliminar
  37. Ostres!!! jo també voldria els acords de guitarra i a poder ser la partitura! :)

    Moltíssimes gràcies!

    gpicaso@gmail.com

    Gisel·la

    ResponderEliminar
  38. Gina Cortes Viarnes28 de junio de 2012, 12:19

    Hola sé que vinc força tard, però em podrieu enviar els acords i la partitura si pot ser? és increible aquesta noia.. i l'havanera! Moltes Gràcies! ginacortesviarnes@gmail.com

    Gina

    ResponderEliminar
  39. Nois, ja sé que sóc una mica pesada, però és que necessitaria els acords tan aviat com fos possible. És la cançó preferida de la meva parella (que fa 30 anys aquest cap de setmana) i li voldríem cantar pel seu aniversari.

    Moltíssimes gràcies!!!

    gpicaso@gmail.com

    ResponderEliminar
  40. Hola companys havaners!! Quina canço mes bonica!! També m' agradaria molt tenir els acords. Si em féssiu el favor: Moltes gracies!!

    Jordilacambra@hotmail.com

    ResponderEliminar
  41. Estimats amics i melòmans,

    Per variar, a mi també em faríeu contentíssim si m'enviéssiu els acords, i la partitura si pot ser, d'aquesta cançó excelsa.

    correu: tocasals@terra.es

    Moltíssimes gràcies

    ResponderEliminar
  42. Molt commovedora, brillant cançó i intèrprets, veig que som forces ben encisats! Si podeu afegir-me als destinataris del correu amb la partitura, serà tan ben rebuda! Sóc a tristalegre@gmail.com

    Moltes gràcies per l'enllaç tanmateix.
    Salut i música!

    Núria.

    ResponderEliminar
  43. Enamorat d'aquesta cançó! Estaria molt agraït si em poguessiu fer arribar els acords, n'hi ha un parell que no hi ha manera! gràcies ;) tamboriman@hotmail.com

    ResponderEliminar
  44. Jo també els voldria!!!Els acords!!Gràcies!!!martavilarob@gmail.com

    ResponderEliminar
  45. Algú em podria passar els acords? Uriolgilibar@gmail.com Gràcies!

    ResponderEliminar
  46. Qui em pot passar els acords?? Gràcies!!!! kirgo@bioingenieros.com

    ResponderEliminar
  47. Hola, jo també estaria interessat a tenir els acords. Però més que els acords, algú sap si existeix la partitura per guitarra, introducció, etc... Moltíssimes gracies! saulferreiro@yahoo.es
    Salut!

    ResponderEliminar
  48. Hola, jo també voldria els acords!! oshircar@gmail.com Gràcies!!

    ResponderEliminar
  49. Hola,em dic Lourdes.A mi tambe m´agradaria tenir-los, ja que vull cantar-la quan torni a veure a una persona molt especial per ami, a qui li agrada moltissim. Algu em puc ajudar? Moltes gracies! lourgil@hotmail.com

    ResponderEliminar
  50. Hola, jo també estaria interessat a tenir els acords!
    manuzip@hotmail.com
    Moltes gracies!
    Joan Manuel

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola!!

      algu em podira enviar els acords per guitarra tb???
      zandravic@hotmail.com
      Moltes gracies

      Eliminar
  51. Hola!! Acabo de descubrir esta cancion y aun estoy emocionado... Estaria muy agradecido si alguien tuviera la amabilidad de enviarme los acordes a mí tambien (davidcj@terra.es). Muchisimas gracias!!

    ResponderEliminar
  52. Una peça preciossa. M'encantaria poguer tocar aquesta abanera que tan bonica. Si algu em pot passar els acords estare molt agrait. (aleixhosta@gmail.com)
    Moltes gràcies

    ResponderEliminar
  53. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  54. Respuestas
    1. Ho és Montse... és fantàstica! L'he arranjada a quatre veus per a Coral fins i tot, de tant que m'agrada!
      Salut!!

      Eliminar
    2. Ui em podries passar també l'arranjament!?? m'interessa molt! Si no pogués ser de totes maneres, gràcies per la lletra!

      Eliminar
  55. Agrairia si algú em passa els acords.

    iortegat1980@gmail.com

    Gràcies!

    ResponderEliminar
  56. algú em pot passar les acords, si us plau?
    Moltes gràcies i bon any
    cfinlayson.bcn@gmail.com

    ResponderEliminar
  57. Hola, t'agrairia molt que em passes els acords a mi també! Bony any, per cert! Preciosa cançó! Merci!
    crisvallesj@hotmail.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja tens al teu correu el que em demanes Crispeti.
      Salut!

      Eliminar
  58. meravellosa cançó que m'arriba al cor tant a dins que no puc deixar de plorar

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. T'entenc perfectament Unknown. És una d'aquelles cançons màgiques.
      Salut!

      Eliminar
  59. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  60. Molt bones,
    alguna ánima caritativa em podría a mi també fer arribar els acords d'aquesta maravellosa havanera ? (pau_rull_10@hotmail.com)
    Gràcies i Salut !

    ResponderEliminar
  61. Amb un amic que farà les veus i la meva cosina a la guitarra pretenem fer una gravació casera de la versió d'estudi gravada pel grup l'Empordanet, que té vàries veus i dues guitarres, l'arranjament és més complex. Intentarem fer la transcripció, però disposar dels acords seria un bon punt de partida, així que si algu ens els poguès enviar, seria genial. (mihizawi (arrovba) gmail.com)

    ResponderEliminar
  62. Ostres jo també el voldriaa! barbacil69@gmail.com! siusplaaa:)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. T'els envio de seguida que pugui Anónimo.
      Salut!

      Eliminar
  63. no tinc manera de trobar-los enlloc, em faries un gran favor si m'enviessis els acords!
    moltes i moltes gràcies:)))
    aida.pairo@gmail.com

    ResponderEliminar
  64. A mi també m'agradaria molt tenir els acords... me'ls podeu enviar, si us plau?
    Gràcies!
    xaviturnez@ono.com

    ResponderEliminar
  65. ostres! quina havanera més dolça. M'agradaria poder tocar-la. Seria possible rebre'n els acords?
    forti_cat@hotmail.com

    Molt agraïda!

    Cristina

    ResponderEliminar
  66. Benvolguts,

    m'agradaria tenir els acords d'aquesta cançó tan bonica.

    ResponderEliminar
  67. Em podries enviar els acords si no és molta molèstia?
    Jcmunar33@gmail.com
    gràcies

    ResponderEliminar
  68. Hola, que bonica és aquesta havanera, tens el acords?

    mariomonzo1@gmail.com

    ResponderEliminar
  69. Hola,
    Aquest matí l'he escoltada pre 1ª volta al Matí de Catalunya Radio i m'ha emocionat. Si algú poguera enviar-me els acords o l'arranjament per cantar-la a la nostra coral de La Ràpita li estaríem molt agraïts.
    Joan
    jfaus1@gmail.com

    ResponderEliminar
  70. Hola,
    Aquesta cançó me agrada molt,
    Algú pot enviar-me els acords, urgent.
    Moltes gracies

    dimavadu@gmail.com

    ResponderEliminar
  71. Bones!
    Si em poguessiu passar la partitura em fareu un favor!
    Molt agrait,

    Lorién

    lorienus@hotmail.com

    ResponderEliminar
  72. Ei em podeu enviar els acors sisplau??? que ens l'han demanat per un concert i no hi ha els acords per enlloc! Moltes gràcies

    Alexkid5@hotmail.com

    ResponderEliminar
  73. jo també els voldria els acords marafes.87@hotmail.com
    merciiiiii

    ResponderEliminar
  74. Hola!!! Algú el te?

    obitx@hotmail.com

    ResponderEliminar
  75. thanks alot "Habacompo" for lyrics (Letras) of this amazing song.

    ResponderEliminar
  76. Quina gran havanera! I quina gran Sílvia! Podries fer-me arribar també la partitura per a coral? (helleninthenight@gmail.com) Moltes gràcies per avançat!

    ResponderEliminar
  77. Hola, podries enviar-me els acords d' aquesta fantastia habanera?
    tens mes partitures de silvia perez cruz?
    si poguesis enviarme-les t'ho agrairia molt,
    busco per totarreu pero no trobo res d'ella, tant sols les lletres i em moro de ganes de tocar alguna de les seves magnifiques cançons.
    Gràcies!!!

    ResponderEliminar
  78. ups! soc l'anonim d'abans, no t'he ficat la direccio per enviar-me:
    eskande@hotmail.com

    grácies altra cop!!

    ResponderEliminar
  79. Benvolgut i incondicional de la Silvia Anónim.. ja els tens al teu correo. És preciosa aquesta havanera, si. Benvingut al club.
    No oblidis apuntar-ye a la meva llista si vols rebre cada actualització.

    Salut!

    ResponderEliminar
  80. Hola, que em podries enviar els acord/partituras de vestida de nit? mil gràcies! feliumireia@gmail.com

    ResponderEliminar
  81. Hola Mireia, em fa l'efecte que no has mirat gens el blog de Habacompo, perquè això que em demanes està disponible fa molts dies. Si et prens 5 minuts en mirar una mica el blog, descobriràs com baixar-te els acords i la partitura de Vestida de nit.

    Tampoc veig que t'hagis subscrit a la llista de correu, pot ser?

    El temps i l'esforç és valuós per a tothom, creu-me.

    Salutació i que te la puguis baixar la mar de bé.

    ResponderEliminar

Y entonces hablaron ell@s...

I llavors parlaren ells i elles...

CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees:
Informa de algún enlace roto, por favor!

PageRank Google

Antes de acabar..