LLETRA I MIDI DE L'HAVANERA: "EL PENSAMENT"









Extraida de: www.amicshavaneres.com



El pensament

La primera vegada que vaig sentir aquesta havanera va ser de les veus de Fonso Carreras i Cástor Pérez (Grup Duet ja desaparegut o transformat) i des de llavors, no la concebeixo d'una altra manera.
En harmonitzar-la intentava inspirar-me en l'estil d'aquests dos grans -l'un per la seva veu, l'altre per tot plegat- però no vaig ser capaç; em va sortir quelcom semblant a allò que volia, però tenyit de mediocritat suportable.
Gran poema de Narcisa Oliver amb una música acaronant de Josep Bastons.

La primera vez que oí esta habanera fue de las voces de Fonso Carreras y Cástor Pérez (Grupo Duet ya desaparecido o transformado) y desde entonces, no la concibo de otra manera.
Al armonizarla intentaba inspirarme en el estilo de estos dos grandes -el uno por su voz, el otro por todo- pero no fui capaz; me salió algo parecido a lo que quería, pero teñido de mediocridad soportable.
Gran poema de Narcisa Oliver con una música acariciadora de Josep Bastons.


Habanera.
Autores: Narcisa Oliver i Josep Bastons.
Armonización: Vicenç Macias

ESCUCHAR:
ESCOLTAR:

Lo único que os pido por la bajada, es que me dejéis un pequeño comentario en la entrada diciendo que lo hacéis; no es necesario, si no queréis, decir quien sois, aunque prefiero que lo digáis.

Esto me permitirá valorar el tráfico en el servidor de descargas. Gracias!

Partitura completa

Sólo las voces

Sólo la música

Partitura para guitarra, acordeón y tres voces.
Armonización: Vicenç Macias (Partitura disponible por Email)

(Pedir mis arreglos por Email)
(Demanar els meus arranjaments per Email)


Si quan mires la mar tons ulls brillen;
si ets feliç de contemplar la mar....
jo voldria, tan sols, ser gavina
i ta vida un instant alegrar....

Si després la gavina et molesta;
si tu vols, jo seré rossinyol....
cantaré un xic a ta finestra
y content tornaré a emprendre el vol.



Però aquells deliciosos moments que estaré prop de tu,
tot sentint la carícia del vent.... no m'els roba ningú.
I quan jo tornaré a córrer món, cantant alegrement,
portaré al meu meu bec una flor

que m'hauràs dat....:
un pensament.

El teu cant, el teu vol.... bella au....
al meu cor trist....
el colmen de pau.



L'Havanera en català
Blog de La Habanera en catalán

HABAPUBLI
Publicidad gratuita para artistas y grupos

Habacompo

Recibe por correo electrónico todas las entradas de HABACOMPO
Anota tu correo electrónico:


Delivered by FeedBurner

CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: