Video-letra de la balada: "La balada d'en Lucas"

Estimados lectores:

La balada d'en lucas
Josep Lluís Ortega Monasterio


Jo tenia una caseta vora el mar.

Jo tenia un jardí florit i un cel de pau,
jo tenia una barca i unes xarxes a la platja
i una dolça matinada al despertar.

Quan vingueren gent de fora, gent del nord.

Gent estranya que jugaven amb l'amor,
jo vaig perdre l'alegria i la pau de cada dia
i la cala que era el meu món.



Tornada
Ara hi penso dia i nit
en el meu jardí florit
i en la mare que esperava el meu retorn..
i en la cala solitaria
quan el so de la guitarra
li portava una cançó.

Fins l'aroma dels meus pins
i les flors del meu jardí
tot ho tinc jugat i tot ho tinc perdut
ja no em queda ni la vela
de la barca marinera
ni la cala que era el meu món...

Y per si la vols agefir a la teva col·lecció ben interpretada, aquí et deixo una versió estupenda de Mestre d'Aixa.



L'Havanera en català
Blog de La Habanera en catalán

HABAPUBLI
Publicidad gratuita para artistas y grupos

Habacompo

Recibe por correo electrónico todas las entradas de HABACOMPO
Anota tu correo electrónico:


Delivered by FeedBurner

CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: