LLETRA I VIDEO DEL VALSET MARINER: "LA CALMA DE LA MAR"

Estimados lectores:

LA CALMA DE LA MAR


Quan jo tenia quatre anys,
el pare em duia a la barca
i em deia:
"Quan siguis gran,
no et fiïs mai de la calma!
No et fiïs mai de la calma,
que és mare del temporal".

Tornada
Bufa Mestral ben fort!
Infla de vent la vela,
que arribarem a port
on la mare ens espera.


El cel estava estrellat,
la lluna plena brillava,
la barca no en dava un pa
i jo que molt m'hi esforçava.

Tornada
Bufa Mestral ben fort!
Infla de vent la vela,
que arribarem a port
on la mare ens espera.




Quan arribaren a port,
allà hi trobàrem la mare.
Ella n'estava plorant
sense saber on parava.

Tornada
Bufa Mestral ben fort!
Infla de vent la vela,
que arribarem a port
on la mare ens espera.

Ja som a port!




L'Havanera en català
Blog de La Habanera en catalán

HABAPUBLI
Publicidad gratuita para artistas y grupos

Habacompo

Recibe por correo electrónico todas las entradas de HABACOMPO
Anota tu correo electrónico:


Delivered by FeedBurner

CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: