LETRA DE LA HABANERA: "MENORCA"


Estimados lectores:

MENORCA
Letra Y adaptación: José LuísOrtega Monasterio
Música: J. Barra

Menorca, és un jardí florit,
ses menorquines són rosses
ses cares són tan hermoses,
com ses flors de romaní.

Són ses cales de Menorca,
sa meva vida, i ses casetes blanques,
ses casetes blanques netes i aclarides.

Jo vull romandre a Menorca des meu amor,
que una menorquina moreneta i fina, m’ha robat el cor.

Sa cara és un sol resplendent, de tendresa i melangia,
quin dia serà aquell dia, que a Menorca tornaré.

Són ses cales de Menorca,
sa meva vida, i ses casetes blanques,
ses casetes blanques netes i aclarides.

Jo vull romandre a Menorca des meu amor,
que una menorquina moreneta i fina, m’ha robat el cor.

Quiero vivir en Menorca, toda mi vida
y mirarme en los ojos,
y mirarme en los ojos de una menorquina.

Que no me saquen de Menorca, por compasión,
que una menorquina me ha robado el alma y el corazón.

CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: