ACORDS DE NINETA ENCISADORA

Únete a Habacompo en Facebook , un "me gusta" tuyo es el mejor regalo para mi. Gracias!

Estimados lectores:



Encisadora
José luis Ortega Monasterio



                    Lam     Mi                            Lam

Quan surt el Sol començo a pensar en tu
  La7         Rem  La7                Rem
i dels teus ulls gelós em sento trist,
               Mi7                            Lam
el teu esguard, nineta encisadora,
             Si7                                    Mi
és la claror més gran del meu jardí.



                    Lam Mi7                          Lam  
Quan ja no sigui més que un vell cansat

 La7        Rem    La7                    Rem
de veure clar les coses del meu món,

               Mi7                             Lam
de no saber on va tanta esperança,

         Rem              Mi7           Lam
dolçament guardaré el teu record.



Tornada


               Lam La7 Rem

Lluny de tu cantaré
              Sol7     Do
el teu encís mariner,

            Lam     Mi7
la teva cala planera

                                     Lam
i el teu somrís cara al vent.

              Lam La7 Rem
Lluny de tu guardaré

               Sol7           Do
aquelles flors del camí,

            Lam           Mi7
la teva alegre veu clara

Rem   Mi7              Lam
i l'aire fresc del matí.

Igual per a segona i tornada


Si jo pugués canviar el teu destí
i al teu costat cantar-te el meu amor,
series tu, gentil empurdanesa
el gran consol, la pau del meu amor..

Com un amant que canta el seu neguit,
com un infant que crida vora el mar,
t'esperaré somniant que torni el dia
que per sempre et tindré al meu costat.

Tornada
Lluny de tu cantaré
el teu encís mariner,
la teva cala planera
i el teu somrís cara al vent.

Lluny de tu guardaré
aquelles flors del camí,
la teva alegre veu clara
i l'aire fresc del matí.



CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: