ACORDS DE TORNARÉ

Únete a Habacompo en Facebook , un "me gusta" tuyo es el mejor regalo para mi. Gracias!

Estimados lectores:

TORNARÉ
Josep Lluís Ortega Monasterio



            Sol        Re7       Sol -Sol7
L'aire ardent de la terra enfebrada,
           Do                    Sol
sol d'estiu a les cales i al mar,
          Re7                  Sol
tot pensant en l'alota estimada
                                   La7                     Re7
y el record d'una flor perfumada, feliç vaig cantant...


       Sol             Re7   Sol  Sol7
Tornaré quan es mori la tarda,
        Do                       Sol
tornaré pels camins de la mar,
        Re7                     Sol
tornaré ple d'amor i esperança,
                                Re7                            Sol
a cercar la mirada encisera d'aquests teus ulls blaus

TORNADA
La7              ReTu també m'estimes;
La/                      Re-Do
tu també penses en mi;
Si7                        Mim
tu que dius cose tan belles, tu,
La7                         Re7
quan tornaràs prop de mi...

Igual per segona estrifa i segona tornada.


Més enllà veig un cel ple d'estrelles,
més enllà veig un arbre florit,
prop de mi una dolça mirada
i unes mans amoroses i ardents a sobre del meu pit.

Tornaré quan la font vingui clara;
tornaré amb la lluna de maig;
tornaré quan la nit, ample i bruna,
entre canyes i pàlids silencis escolti el meu cant.

TORNADA
Tu també m'estimes;
tu també penses en mi;
tu que dius cose tan belles, tu,
quan tornaràs prop de mi...


CODA
         Sol         Re7         Sol-Sol7
Tu seràs, menorquina estimada,
        Do                 Re
tu seràs a la vora del mar;
Re7                                Sol
tu seràs com un so de campanes;
                                              Re7
la gran font per la set dels meus llavis
                         Sol-Fa-Sol
que em crema la sang!


CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: