ACORDS DE "EL MARXANT"

Únete a Habacompo en Facebook , un "me gusta" tuyo es el mejor regalo para mi. Gracias!

Estimados lectores:


EL MARXANT
Popular




Do                      Sol
Sóc un pobre marxant
       Sol7                Do
que pel món vaig voltant

                             Sol7
amb el fardo a l'esquena,

                              Do
amb el fardo a l'esquena.
                            Sol7
Menjant molt malament

                           Do
i anant de cara al vent,

                               Sol7
i amb la bossa poc plena,

                               Do
i amb la bossa poc plena.

     Sol7       Do           Sol7           Do

Cridant, cridant "apa, noies, el marxant!"

Tornada

                            Fa
Que tot ho dono pagant, sí, pagant,
                 Do          Sol7      Do
cridant marxant, marxant, marxant!



Tot igual a estrofes i tornades. Fàcil, eh?



Venc mitges i mitjons,
presilles i botons,
calçotets i samarretes.

També venc uns sostens
i faixes permanents
per les noies mal fetes.

Cridant, cridant "apa, noies, el marxant!"


A la tornada 1


Quan unes mitges venc
de seguida n´hi comprenc
com té les pantorrilles.

I jo que no en sóc gens fluix
de seguida n´hi conec el gruix,
ja se m´alcen les patilles.


Cridant, cridant "apa, noies, el marxant!"

A la tornada 1


Pel carrer del Bruc, 
una noia com un peltruch, 
de cabells fins i rossos. 

L'altre dia passant 
em va cridar: " Marxant !, si en porteu botons grossos ! "

Que sí, que sí, de seguida li vaig dir .

Tornada 2
I a la cuina em va fer entrar, 
i allà els botons 
li vaig ensenyar. 



Aquests me'n són petits 
per a guarnir-me els vestits, 
va dir-me aquella mossa. 

I jo, sens cavil·lar,
uns li vaig ensenyar,
que en duc dins d'una bossa,

De seguit, de seguit, la noia es va sufocar.


Tornada 3
i em va dir: –Jo tinc 18 anys, 18 anys,
i no he vist mai botons tan estranys.



CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: