ACORDS DE LA BALADA D'EN LUCAS

Únete a Habacompo en Facebook , un "me gusta" tuyo es el mejor regalo para mi. Gracias!

Estimad@ lector/a:





La balada d'en lucas
Josep Lluís Ortega Monasterio



         Do             Sol7            Do
Jo tenia una caseta vora el mar.

                                La7                 Rem
Jo tenia un jardí florit i un cel de pau,

       Fa          Fam              Do              La7
jo tenia una barca i unes xarxes a la platja

          Rem         Sol7                  Do
i una dolça matinada al despertar.




                Do                     Sol7                Do
Quan vingueren gent de fora, gent del nord.

                                    La7                 Rem
Gent estranya que jugaven amb l'amor,

             Fa               Fam     Do                  La7
jo vaig perdre l'alegria i la pau de cada dia

       Rem       Sol7           Do
i la cala que era el meu món.


Tornada

             Solm
Ara hi penso dia i nit
en el meu jardí florit

                                      La7                  Rem
i en la mare que esperava el meu retorn..

            Fam
i en la cala solitaria

               Do              La7
quan el so de la guitarra

       Rem   Sol7    Do
li portava una cançó.

            Solm                
Fins l'aroma dels meus pins
i les flors del meu jardí

                             La7                 Rem
tot ho tinc jugat i tot ho tinc perdut

                Fam          
ja no em queda ni la vela

          Do             La7
de la barca marinera

        Rem  Sol7                 Do
ni la cala que era el meu món...

              Fam              Do
El meu món.. el meu món!

Versión estupenda de Mestre d'Aixa




Apúntate a mi lista!


Habacompo ha publicado esto hasta el momento:

CHAT DE HABACOMPO


Comenta lo que desees y ofréceme sugerencias: